Regulamin
§1. Wprowadzenie
- Niniejszy regulamin ma na celu określenie zasad wynajmu apartamentów obsługiwanych przez A+B Apartments.
- Dokonanie rezerwacji pobytu w wybranym apartamencie oznacza zaakceptowanie postanowień zawartych w niniejszym regulaminie.
- Treść regulaminu dostępna jest na stronie www.nocujwlublinie.pl .
- Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.
§2. Rezerwacja oraz płatność za wynajem Apartamentu
- Sposoby dokonywania rezerwacji:
- telefonicznie pod numerem telefonu: +48 690 684 058
- poprzez adres mailowy kontakt@nocujwlublinie.pl
- online przez formularz rezerwacji dostępny pod adresem: www.nocujwlublinie.pl/rezerwacja .
- W celu dokonania rezerwacji należy podać:
- datę planowanego przyjazdu oraz liczbę nocy (dób)
- liczbę osób w apartamencie
- imię i nazwisko
- adres zamieszkania
- numer telefonu
- adres e-mail
- planowaną godzinę przyjazdu
- Po dokonaniu rezerwacji online przez formularz rezerwacji dostępny pod adresem: www.nocujwlublinie.pl/rezerwacja na Państwa adres mailowy zostanie wysłane „Potwierdzenie rezerwacji” wybranego przez Państwa apartamentu wraz z kosztem całego pobytu, który należy wpłacić na wskazany numer konta bankowego lub za pośrednictwem systemu płatności online PayU w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji. Po zaksięgowaniu wpłaty, rezerwacja zostaje potwierdzona. Brak wpłaty pełnej kwoty w wyznaczonym terminie oznacza odstąpienie od umowy oraz automatyczne anulowanie wstępnej rezerwacji.
- W przypadku anulowania lub odstąpienia od rezerwacji wpłacona kwota przepada. Możliwość zmiany terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie za zgodą A+B Apartments. W przypadku skrócenia pobytu klient zobowiązany jest do pokrycia 100% kosztów noclegów. Ewentualne zmiany powinny być zgłoszone telefonicznie lub mailowo do A+B Apartments.
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy z mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27.
- A+B Apartments zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty kaucyjnej w wysokości od 1000 do 2000 PLN w zależności od apartamentu, jako zabezpieczenie apartamentu. Depozyt jest zwracany w dniu wyjazdu w pełnej kwocie, jeśli w apartamencie nie wyrządzono szkód.
- A+B Apartments oświadcza, że udostępnienie przedmiotowego apartamentu może nastąpić tylko i wyłącznie po uprzednim pobraniu całej należnej opłaty za pobyt.
§3. Cennik
- Cena za wynajem Apartamentu jest zawarta w Systemie Rezerwacyjnym na stronie internetowej www.nocujwlublinie.pl/rezerwacja i zawiera podatek od towarów i usług VAT oraz jest wyrażona w złotych polskich.
- Cena za wynajem Apartamentu określona jest każdorazowo w Systemie Rezerwacyjnym.
§4. Zasady pobytu w apartamencie
- Wynajem apartamentów jest prowadzony w trybie dobowym.
- Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 10.00 ostatniego dnia pobytu, chyba że Strony uzgodnią inaczej.
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.
- W Apartamencie może przebywać wyłącznie tyle osób i te osoby, których dotyczy rezerwacja. Najemca ma prawo przyjmować gości w okresie pobytu jedynie za zgodą Wynajmującego w godzinach 8:00 – 22:00. Za przebywanie dodatkowych osób bez zgody Wynajmującego, Najemca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 100,00 zł netto / osoba / doba. Goście Najemcy, którzy będą przebywać w Apartamencie mimo zgody Wynajmującego w godzinach 22:00 – 8:00, traktowani będą jak dodatkowi goście i pobrana będzie od nich opłata w wysokości 250,00 zł netto / osoba / doba.
- Rezerwacji może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia. Obsługa obiektu ma prawo zażądać od Gości dokumentu potwierdzającego tożsamość i pełnoletniość, tj. dowodu osobistego lub paszportu. Osoby niepełnoletnie mogą przebywać w Apartamencie tylko i wyłącznie w obecności rodziców lub opiekunów prawnych. Jeśli rezerwacja jest dokonana przez osobę niepełnoletnią lub Gość nie dysponuje dokumentem potwierdzającym tożsamość i pełnoletniość, obsługa ma prawo wyprosić Gości z Apartamentu i tym samym unieważnić rezerwację z wyłącznej winy Gości i bez możliwości zwrotu kosztów rezerwacji.
- Pobyt w Apartamencie ze zwierzętami możliwy jest jedynie za zgodą Wynajmującego i po wniesieniu dodatkowej opłaty.
- Ze względów bezpieczeństwa Goście zobowiązują się do wyłączania TV, wyłączania piekarnika i płyty grzewczej w kuchni, gaszenia światła, zakręcania wody, zakręcania termostatów na grzejnikach, zamykania okien, zamykania drzwi wejściowych na klucz przy każdorazowym opuszczeniu Apartamentu.
- Na terenie całego Apartamentu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych. Palenie i uruchomienie czujnika dymu podlega karze 5000,00 zł netto na pokrycie kosztów związanych z interwencją Straży Pożarnej, bądź szczególnego prania i usuwania zapachu tytoniu z poduszek, kołder, firan oraz kosztów długotrwałego wietrzenia pomieszczeń i ich ozonowania.
- Goście zobowiązani są do postępowania zgodnie z instrukcjami przeciwpożarowymi, jak i ogólnymi zasadami bezpieczeństwa. Zabronione jest używanie kominków, świeczek, grzałek i innych podobnych urządzeń mogących być źródłem otwartego ognia.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb prewencyjnych w sytuacjach szczególnych, takich jak: agresja w stosunku do obsługi lub innych Gości, zażywanie środków psychoaktywnych lub spożywanie alkoholu, zakłócanie ciszy nocnej, wyrzucanie śmieci lub innych przedmiotów przez okna na ulice lub w otoczeniu budynku. Goście zachowujący się niewłaściwie ponoszą pełną odpowiedzialność finansową za interwencję służb zewnętrznych.
- A+B Apartments zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji Gościa, który nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu albo podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin.
- W przypadku, gdy Goście w sposób znaczący naruszają spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzegają powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Na terenie obiektu zabronione jest przechowywanie rzeczy niebezpiecznych i zabronionych prawem.
- W Apartamencie zakazuje się prowadzenia przez Gości akwizycji i sprzedaży obnośnej, działalności hazardowej, przeprowadzania na własną rękę szkoleń, treningów, sesji (terapeutycznych, psychologicznych etc.) oraz innych form działalności gospodarczej.
- Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z ich winy lub winy odwiedzających je osób. Zabrania się ingerencji Gości w wyposażenie, układ, rozmieszczenie mebli oraz zabezpieczenia Apartamentu.
- W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Goście są zobowiązani do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
- Goście powinni zawiadomić Właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.
- Goście zobowiązują się przechowywać klucze do Apartamentu oraz pilot do garażu z należytą starannością oraz do nieprzekazywania kluczy i pilota osobom trzecim. W przypadku utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 150,00 zł netto za klucz oraz 500,00 zł netto za pilot do garażu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia bądź kradzież pojazdu należącego do Gości, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione na terenie Apartamentu i całego obiektu.
- Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie. Złamanie tego zakazu podlega karze 5000,00 zł netto.
- W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności faktycznych, w tym działania Siły Wyższej, uniemożliwiających wynajem Gościom określonego w rezerwacji apartamentu, Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego Apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji ze zwrotem uzyskanych świadczeń, z uwzględnieniem kosztów usług już zrealizowanych na rzecz Gości.
§5. Reklamacje
- Pod pojęciem reklamacji należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi i zażalenia dotyczące:
- Zastanych lub występujących warunków pobytu w wynajętym apartamencie odbiegających od standardu określonego w publikowanej informacji;
- Stwierdzonych usterek lub braków w wyposażeniu apartamentu odbiegających od standardu określonego w publikowanej informacji;
- Standardów obsługi Gości przez A+B Apartments.
- Reklamacje winny być zgłaszane A+B Apartments oraz wnoszone w formie pisemnej lub równoważnej formie elektronicznej najpóźniej w terminie 7 dni od momentu zaistnienia sytuacji związanej z reklamacją.
- Wnoszący reklamację winien podać swoje dane personalne wraz z aktualnym adresem korespondencyjnym, adresem poczty elektronicznej, numerem telefonu kontaktowego oraz numerem rezerwacji.
- Reklamacja powinna zawierać oznaczenie apartamentu zajmowanego przez reklamującego oraz kompletny opis sytuacji podlegającej reklamacji, jak również precyzyjne określenie roszczenia.
- Reklamacje posiadające wymagana formę oraz treść będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty przekazania ich A+B Apartments.
- Korespondencja niespełniająca warunków określonych w pkt. 3 i 4, A+B Apartments pozostawia bez rozpatrzenia.
§6. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
- Strony postanawiają rozwiązywać wszystkie, powstałe na gruncie Regulaminu spory na drodze polubownej.
- Sądem właściwym do rozpatrywania sporów z zakresu Regulaminu jest Sąd Rejonowy, właściwy dla siedziby A+B Apartments, a prawem właściwym jest prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.nocujwlublinie.pl .
- Korespondencję w formie tradycyjnej prosimy kierować na adres naszej firmy: BAGITOM Sp. z o.o., ul. Związkowa 26, 20-148 Lublin.
§7. KLAUZULA INFORMACYJNA
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BAGITOM Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Związkowa 26.
- Celem przetwarzania jest:
- obsługa składanych zapytań – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą,
- rezerwacja apartamentu – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą,
- realizacja umowy usługi noclegowej – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
- Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych spółki lub Klienta, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później. Długość okresu zależy również od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być:
- zewnętrzne biuro rachunkowe,
- dostawca platformy rezerwacji usług noclegowych,
- firmy obsługujące szybkie płatności (np. PayU),
- podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi noclegowej, a w zakresie na który została wyrażona zgoda – posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi noclegowej – w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia umowy usługi noclegowej lub odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji apartamentu.
- Pani/Pana dane nie będą profilowane.
- Kontakt w sprawie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: kontakt@nocujwlublinie.pl.